Hjælp til login på del 2 af en digital ansøgning
Hvis du oplever problemer med at logge ind på del 2 af en digital ansøgning, kan det skyldes flere ting. Læs mere nedenfor.
1. Er referencenummeret og adgangskoden indtastet korrekt?
Kontroller, at du har indtastet referencenummeret og adgangskoden korrekt.
Personen, der har udfyldt del 1, har fået oplyst det korrekte referencenummer og adgangskode ved afslutning af del 1. Hvis personen er tilmeldt Digital Post, har vedkommende også fået referencenummer og adgangskode sendt til sin Digital Post.
Referencenummeret består af 8 tal, og adgangskoden består af 8 bogstaver/tal. Bemærk, at der er forskel på, om bogstaverne er store eller små.
2. Har du skiftet adgangskode?
Når du logger ind på del 2 første gang, bliver du spurgt, om du vil ændre adgangskoden til en selvvalgt adgangskode. Hvis du ikke kan logge ind med den adgangskode, som personen, der har udfyldt del 1, har fået oplyst, kan det derfor skyldes, at du selv har ændret den på et tidspunkt. Prøv at logge ind med din selvvalgte adgangskode.
3. Har du indsendt ansøgningen?
Dit referencenummer og adgangskode kan ikke længere benyttes, hvis ansøgningen er signeret og indsendt. Du vil derfor ikke kunne logge på, hvis du allerede har indsendt ansøgningen.
Kontakt os, hvis du stadig ikke kan logge ind
Hvis dit problem med at logge ind ikke skyldes et af de tre nævnte punkter, kan du kontakte os, og vi vil undersøge problemet nærmere. Du kan også kontakte os, hvis du har glemt din selvvalgte adgangskode.
Du kontakter os ved at skrive til teknisk support. Husk i den forbindelse, at oplyse ansøgningens referencenummer.